niedziela, 9 grudnia 2012

ŚWIĄTECZNE wydanie Green Canoe Style:)


Przed północą, po cichutku, zasypana śniegiem:) informuję, że specjalne- świąteczne wydanie czółna już jest dostępne:) TUTAJ możecie z nami zimowo popłynąć:)

To wydanie wyjątkowe, różniące się lekko od pozostałych. Spokojne, pachnące pierniczkami, z dziecięcym śmiechem w tle...z kociakiem leniwie grzejącym gnatki na kocyku, z rozgrzewającymi herbatkami. I z książkami - na świąteczne dni. Po wielu Waszych prośbach stworzyliśmy nowy, czytelniczy dział i właśnie tym specjalnym wydaniem go inaugurujemy.
W numerze zimowym znajdziecie dużo więcej niż zazwyczaj tutoriali - na świąteczne dekoracje. mnóstwo inspiracji dekoratorskich, a także propozycje prezentowe podzielone na przedziały finansowe.
Ugościła nas również wspaniała GÓRSKA OSADA, do której ktoś z Was zabierze swoją rodzinę na cały tydzień:) Nasze konkursy mają być dla Was przyjemnością, więc tym razem spytaliśmy o to, z czym kojarzą się Wam GÓRY? Zamknijcie oczy,wyobraźcie sobie górskie szczyty....napiszcie nam o tym, co zobaczyliście, co czujecie... Na odpowiedzi czekamy do 10 stycznia - pod adresem mailowym konkurs@gorskaosada.pl

Przypominam Wam również, że jeszcze dosłownie przez kilka dni możecie wziąć udział w konkursie POD SKRZYDŁAMI i wygrać jeden z trzech weekendów w "Domu pod skrzydłami na Mazurach" to ostatni dzwonek by zawalczyć o odpoczynek w tym magicznym miejscu.

I tylko kilka słów odnośnie poprzedniego posta i Waszych wierszyków reniferowych - Kochani, wcięło mnie na amen:):):):) Nie spodziewałam się takiego odzewu i takiej weny twórczej! Jestem pod ogromnym wrażeniem Waszej kreatywności - i mam niesamowity orzech do zgryzienia:):):) Jutro przeczytam wnikliwie wszystkie odpowiedzi i wyłonię zwycięzcę, ale przyznaję - zakasowaliście mnie dokumentnie! :)

To co, moi mili...? Przygotowani? Macie sanki, ciepłe czapy i ogromniaste miękkie szale? Wyruszamy w świąteczny, zimowy rejs.  HO! HO! HO! AHOJ PRZYGODO :)!

Ściski ogromne i podziękowania dla wszystkich moich świątecznych współtowarzyszy rejsu:)
DZIĘKUJĘ WAM ogromnie za wspólną przygodę:)
Jestem Waszą fanką:) -  Zielona





94 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za wszystkie inspiracje...i za to, że Ci się chce:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany! :-D :-D :-D :p a juz mialam isc spac :p no teraz to sie z krzesla nie rusze :-D i zmykam ogladac :-) dziekuje i pozdrawiam :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona...po uszy!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego mi było trzeba. Cudownych inspiracji :) Uporam się tylko z porządkami i można dekorować!


    Pozdrawiam zimowo :)
    puchaczwpniu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mnie teraz załatwiłaś! Właśnie szykowałam się do wyłączenia komputera i wślizgnięcia się pod kołdrę do mężulka, a Ty taką bombę wrzuciłaś ! No to nocka z głowy ;)
    Uściski świąteczne.
    Zmykam do czytania i oglądania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matulu! A miałam zmykać spać. A tu takie cudo ... nie podaruje, nie wyłączę. Bo przed pracą, jutro nie zdążę. No to jeszcze jedna herbata z sokiem malinowym i chłonę Twoje dzieło :)

    Dobranoc pchły na noc ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. O nieee!!! Po co jeszcze wchodziłam na blogera??? Przepadłam, a dziecię do przedszkola z rana nie wiem kto zawiezie, hehehe

    Cudnie,dziękuje za kolejne źródło pięknych inspiracji!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie, tak się nie robi...jak tu iść spać jak tu takie słodkości czekają, poproszę o usprawiedliwienie niewyspania na dzisiaj do pracy :) pozdrawiam, słodkich snów, Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. Asiu - bardzo ci dziękuję :) Wspaniałe dosłownie wszystkie artykuły :) Mnóstwo pięknych fotografii i inspiracji świątecznych - JESTEM POD WIELKIM WRAŻENIEM PRACY KTÓRA WYKONAŁAŚ ( wiem ile Cie to kosztowało nieprzespanych nocy ). Moi skromnym zdaniem powinnaś pomyśleć jednak o wersji papierkowej - wiem ze na początku byłoby ciężko ale może z czasem wszytko wyszłoby na plus. Przepisy kulinarne jak najbardziej trafione :) Pozdrawiam Cię serdecznie - Ania

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za ten świąteczny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez dziekuje.....
      tego mi trzeba na poczatku tygodnia!!!!!
      chociaz pol domu juz udekorowane,chetnie popatrze na inne propozycje!
      milych i spokojnych Swiat dla wszystkich!
      Joanna

      Usuń
  11. Z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie płynę zimowo i tak mamy 2 w nocy........pięknie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały ten numer. prześliczny...

    OdpowiedzUsuń
  15. idealna lektura do porannej herbaty!odpływam więc poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Asiu:) Bardzo, bardzo dziękuję - super prezent na Święta:) Dobrego poniedziałku!

    OdpowiedzUsuń
  17. Co tu pisać?:)Numer Fantastyczny, jest jeszcze czas na skorzystanie z kilku podpowiedzi i zrobienie czegoś ślicznego do domu.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny numer, chętnie wykorzystam kilka pomysłów.
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny numer, z przyjemnością wykorzystam kilka pomysłów :)
    Pozdrowienia !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały numer:)Bardzo miło się czyta, a dla mnie wielkim atutem jest to,że znam z blogowego świata osoby które piszą do Twojej gazety:)Dziękuję Asiu za to że Ci się chce:)Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. witam,czy magazyn można gdzieś kupić w wersji papierowej??
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. A już muślałam,że będzie to zwykły poniedziałek :) Dziękuję za przemiły początek tygodnia :) Wsiadam i płynę z kubkiem herbatki w rękach!

    OdpowiedzUsuń
  23. ojejku jak super! bardzo się cieszę i gratuluję kolejnego fantastycznego numeru:))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem chora...zasmarkana, obolała, wszystko mnie mierzi, nastroju świat nie czuję...zaparzyłam meliskę i popłynęłam...Bardzo Ci dziękuję za ten nowy CUDOWNIE KLIMATYCZNY NUMER

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dziękuję za przyjemną lekturę. Wspaniałe inspiracje :), pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zasmarkana, obolała, wkurzona...nabrałam ochoty do życia ...po tym numerze...dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest piękny! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniale, że jest specjalny numer! Już pędze obejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wierzyłaś w moc blogowych podczytywaczy , nie wierze . Gratuluję kolejnego numeru . Wsoaniale ze zdążyłaś na czas .

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie się zapowiada, zaraz sobie pooglądam. Piszę tak tylko tuż po pierwszej stronie, bo zauważyłam błąd, dość widoczny§, który chyba możesz poprawić :) W tytule - KROK - zamiast kok :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ nacieszyłam oczy! Wspaniała robota dziewczyny! Fotki z czapami mikołajowymi rozbroiły mnie na amen! Super pomysł!
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  32. Asiu to my Ci dziękujemy,za to,że jesteś,że możemy nasze oczy nacieszyć tymi wszystkimi cudami,dekoracjami,inspiracjami.Ja jestem zachwycona i pewnie nie tylko ja :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  33. Yupppi :) No to pracę odstawiam na bok i zabieram się za czytanie :)Z góry dziękuję, że chce się Tobie i współtwórcom poświęcać swój cenny czas dla nas, Czółnowych Podczytywaczy. Każdy numer jest wyjątkowy i zabiera nas w lepszy, radośniejszy i magiczny świat. Za to jeszcze raz Wielkie Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Obejrzałam od początku do końca. Pięknie, klimatycznie, świątecznie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za wspaniały, świąteczny numer :-)
    pozdrawiam serdecznie
    Patrycja.F

    OdpowiedzUsuń
  36. Twój świąteczny magazyn , kolędy w tle , kawka .....no tak to mogę zaczynać każdy dzień , magiczny dzień -dziękuję

    pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  37. dzień dobry:)
    tym razem rozpłynę się i ja nad nowym magazynem. Słucham sobie trójki z rana, otworzyłam bloga, a tu niespodzianka. Bardzo w moim guście ten klimat świąt, mimo, że czerwieni u mnie nie ma, ale i tu znalazłam parę pomysłów, część o książkach - bardzo bardzo dla mnie:)
    świątecznie już pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Przeczytałam od początku do końca z zapartym tchem. Jest klimatycznie, świątecznie, inspirująco. dziękuję, kawał dobrej roboty

    OdpowiedzUsuń
  39. Fantastyczny numer!!!!! Skarbnica inspiracji! Cudo!
    Pozdrawiam :)))))

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie i kreatywnie.
    Naprawdę chętnie usiadłabym z kawą trzymając w rekach papierową wersję tej inspirującej rozkoszy

    Pozdrawiam ciepło w zimowy poranek
    Marta
    http://marta-berceuse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Na początek przekartkowałam magazyn i już poczułam magię Świąt. Całość przeczytam wieczorem, będzie to nagroda za solidnie przepracowany dzień. Z przepisów skorzystam, no i z podanych tytułów książek również. Czytałam "Cukiernię pod Amorem", więc myślę, że następne książki Pani Gutowskiej-Adamczyk są również ciekawe. Nie ma to jak wieczorem, pod kocykiem z herbatką i książką.
    Gratuluję zapału, pracowitości i pomysłów.
    Pozdrawiam adwentowo.
    felamaj :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Z przyjemnością oglądałam nowy numer Green Canoe. Jak zwykle rewelacja!!! Ja jednak zafascynowana kolorystyką okładek poprzednich pism oraz Twoimi sweterkami i rękawiczkami- zrobiłam degoroczne ozdoby w takim właśnie klimacie. Zapraszam do obejrzenia efektów na moim blogu. Pozdrawiam. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  43. Czekała... i jestem jak zawsze oczarowana...:) Dziękuję za inspiracje i chwile rozmarzenia...
    Pozdrawiam
    ANia

    OdpowiedzUsuń
  44. Oj dodajesz sił do działania, Asiu! Dzieki przeogromne :*

    A powiedz - da się jakoś zapisać ten magazyn na komputer? Albo chociaż niektóre stronki? Chciałabym sobie kolekcjonować te przepisy i pomysły bo zauważyłam że dawniejsze numery zniknęły z issuu :(

    OdpowiedzUsuń
  45. super ..doczekałam sie w koncu swiatecznego wydania.. kawka w rączke i siadam do lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  46. No niezły numer wycięłaś:)
    Fantastyczne zdjęcia. Natomiast "szczęśliwym jajkiem" w przepisach rozłożyłaś mnie na łopatki.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  47. To ci niespodzianka :D A miałam robić zestawienie sprzedaży! a popłynęłam ;)
    Asiu, dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  48. magazyn jest super! pierwszy raz na niego trafiłam i przykleiłam się do monitora ;_

    OdpowiedzUsuń
  49. Joasiu,
    Stworzyliście fantastyczne aranżacje. Klimat jest taki, że trudno oderwać się od monitora, zwłaszcza gdy za oknem taka szaruga...
    Bardzo się cieszę, że nie zapomnieliście o maluchach. Te własnoręcznie robione ozdoby z masy solnej z dodatkiem naturalnych przypraw, to jest coś w sam raz dla małych senso-wrażliwców :)
    Wspaniały magazyn!
    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  50. No to juz wiem jak spędzę dzisiejszy wieczorek. Dzieciaki do łóżek trzeba wcześniej położyć, zaparzyć gorącej herbatki z cytrynką i poświęcić się lekturze. Pozdrawiam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Cudowne wydanie, magia bije ze zdjec. I jestem pod ogromnym wrazenieniem zdjec tych z Twojego domku, sa nadzwyczajne. Lece raz jeszcze przegladnac.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  52. Asiu! mam wielką ochotę zrobić te cynamonowo-cukrowe bułeczki, ale czy do nich nie dodaje się mąki?została w przepisie pominięta. będę wdzięczna za odpowiedź:-) pozdrawiam przedświątecznie:-) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie pisalam identyczny moment:). Ile maki?
      Ps. Swietny blog, swietny magazyn!

      Usuń
    2. Koment nie moment oczywiscie.

      Usuń
  53. Wspaniały numer! Pełen ciekawych inspiracji i pachnący świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  54. z literówką na wstępie, ale i tak cudne :D

    OdpowiedzUsuń
  55. o to ja sobie przejrzałam i zostawiam "do poduszki" i niezmiennie z utęsknieniem czekam CI ja na ten papier ;)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  56. Dziękuję, że Ci się chce. Uszczęśliwiasz tym magazynem chyba całą Polskę, pół na pewno. Z niecierpliwością czekam na wydanie papierowe, obiecuję tu i teraz, że kupię każde wydanie. A teraz biorę się za teraźniejsze "e-wydanie". Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  57. W ten hoł, hoł śnieżny dzionek, przy kominku, na foteliku z grzańcem w ręku, zanużona w Green Canoe wydanie zimowe.... cóż można chcieć więcej:)))))))
    Cudno, błogo i zimowo:)
    A numer - cóż aż słów braknie, zimowo,nastrojowo,rodzinnie, ehhhh WIELKIE CUDO;)
    Pozdrawiam i czekam już na roczne wydanie

    OdpowiedzUsuń
  58. Asiu, nareszcie po całym dniu, z kubkiem gorącego kakao mogę na spokojnie obejrzeć nowy magazyn i poczytać:-) Jestem zachwycona, wszystkie świąteczne inspiracje trafiają w mój gust...ach co ja będę pisać, sama wiesz:-) DZIĘKUJĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. kocham wszystkie wydania green canoe,czekam na wersje papierowa,z ktora bede napewno spala:) maria1.nuzia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  60. O jej, pięknie! Zostawię sobie czytanie na koniec dnia, jak już córcię położe spać (a to już już, jeee!) :))

    OdpowiedzUsuń
  61. Asiu, nádhera, jako vždy .............Marki

    OdpowiedzUsuń
  62. Magazyn baaardzo inspirujący! Czegoś zabraklo chyyyba w przepisie na cynamonowe bułeczki (hi hi), ale to drobiazg ;-)))
    Pozdrawiam - sąsiadka

    OdpowiedzUsuń
  63. Zbieram wszystkie świąteczne czasopisma, ale ten numer na pewno będę oglądać wiele razy- pięknie i tym lepiej,że wiele blogowych dusz znam wirtualnie- to jak wizyta i spotkanie ze znajomymi- dziekuję:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Dla mnie jak zawsze rewelacja. Bajkowe świeta w magcznej oprawie-cudnie.
    sciskam i pozdrawiam cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  65. Zachwycałam się już od rana :) To się nazywa piękny początek tygodnia :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  66. Asiu :)
    dziękuję za ten WSPANIAŁY Magazyn :)) za ten prawdziwy klimat Świąt :)) z kubkiem gorącej czekolady z cynamonem próbuję przywołać te świąteczne smaki i aromaty... do tego GREEN CANOE... w tle cicho gra radio... czego chcieć więcej...
    pozdrawiam i dziękuję
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  67. Ojej, a ja jeszcze nie skończyłam dokładnie czytać poprzedniego numeru :) Jak fajnie! Tak świątecznie!

    Pozdrawiam!
    Atmosfera...

    OdpowiedzUsuń
  68. Przeglądałam z wypiekami /na policzkach, nie w piecu;)/Kupuję natychmiast:
    -przepisy na herbatki
    -cynamonowe ślimaczki
    -laseczki w krateczki.
    Lecę jeszcze raz oblookać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  69. no to święta można zaczynać :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Asiu-pięknie!Mam jedną prośbę-nie tylko ja-POPROSZĘ O PAPIEROWĄ WERSJĘ!!!!!!!!!!!!!!Pozdrawiam.danka

    OdpowiedzUsuń
  71. zdecydowanie w tymnienajlepszym dla mnie dniu poprawiłas mi humor Asiu:-) i to przed snem... odpływam czołnem w strone świat:-)

    OdpowiedzUsuń
  72. Przegladalam dzis dostepne magazyny wnetrzarskie ale TAKIE jak TEN nie ma.
    TEN jest takie jak chce, jest w nim wszystko i do zobaczenia i do zrobienia i do pieczenia oj sporo i to na najwyzszym poziomie.
    Nie ukrywam CHCIALABYM NA PAPIERZE ja zwolenniczka papierowego zapachu :)
    Pozdrawiam serdecznie i zycze wszystkiego co najlepsze - Beata (berata1@interia.eu)

    OdpowiedzUsuń
  73. Przeczytałam i jestem pod wielkim wrażeniem - cudowny magazyn :). Chciałabym coś dodać od siebie odnośnie szycia małych rzeczy (zawieszki na choinkę, serduszka, itp) - nie wiem czy ktoś to przeczyta, ale może się przyda :) : takie malusie rzeczy dobrze jest najpierw odrysować na materiale z szablonu, potem przeszyć na maszynie, a na samym końcu wyciąć nożyczkami, przy dziurce zostawiając więcej materiału na zaszycie potem. Mała różnica w kolejności, ale duża jeśli chodzi o samą pracę :). Pozdrawiam serdecznie i przejrzę sobie magazyn jeszcze raz, świąteczna atmosfera i ciepełko w pełni :))

    OdpowiedzUsuń
  74. Asiu dziękuję za nowy magazyn - "przekartkowałam", a w najbliższym czasie będę się "delektowała" po kawałku.
    Chyba mam pierwsze postanowienie noworoczne - przestaję kupować gazety typu "Sielskie życie", "Weranda"..., a pieniądze odkładam na wersje papierowe "Green canoe".
    Życzę pięknych grudniowych spacerów, pomysłów, odpoczynku, cieplutkich snów...
    Pozdrawiam Elwira

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękne wydanie, nastraja do świat
    Mam słabość do dzieci na zdjęciach, dlatego prsh nich zatrzymała się na dłużej:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Zapłaciłabym kazdy pieniadz za papierowa wersje Green Canoe ... kazda karta jest iekna, niepowtarzalna.. wciagajaca... wystarczy zamknac oczy by przeniesc sie w inny swiat... dziekuje Ci za to.

    OdpowiedzUsuń
  77. Każda kartka jest niesamowita, magiczna, wciagajaca bez reszty... wystarczy zamknac oczy by przeniesc w niezwykly magiczny czas swiat...
    zaplace kazde pieniadze za wersje papierowa...

    Wszystkiego dobrego na Świeta :) i ... dziekuje:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Od kilku tygodni regularnie podczytuję i zniecierpliwością czekam na kolejne Twoje wpisy. Magazyny sa przecudowne i oglądam je z rumieńcami na twarzy i niestety z pewną złością, że mam dwie lewe ręce do szycia,:)ale chcialabym troche pocwiczyc i koniecznie zrobic ozdoby choinkowe, które pokazaliście w magazynie(serduszka i laski) i tu mam malenką prośbe, pytanie gdzie można kupic cudowny sznurek biało-czerwony tak czesto pokazywany u Ciebie?
    Pozdrawiam
    Patrycja nowa wielbicielka Green Canoe:)
    pyszunia@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Wspaniała robota! Chylę czoła! Przepięknie,klimatycznie... Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  80. Zakochałam się:) Też czekam na wersję papierową, aby się nią delektować bez końca. Siedzę teraz w zimnym biurze i przegladam od poczatku do końca i od końca do początku:)zmarzłam ale warto było bo jest cudny:)
    To najlepiej zrobiony magazyn w Polsce i na świecie:)

    OdpowiedzUsuń
  81. Kolejny świetny i klimatyczny numer :)
    Dziękuję za to, że w numerze Święta Bożego Narodzenia są TYMI ŚWIĘTAMI, a nie jakimś świętowaniem nie wiadomo czego.
    Zdjęcia, jak zwykle przepiękne :)
    Gratulacje dla Ciebie i Twoich współpracowników!
    Chętnie zobaczyłabym wersję papierową, ale cena numeru specjalnego to jednak dla mnie za duży koszt. O wiele chętniej widziałabym taki kwartalnik w sprzedaży sklepowej. Trzymam kciuki, że może kiedyś się uda :)
    Mam tylko pytanie - prośbę, czy nie dałoby się ustawić zapisywania na dysku kolejnych numerów po zalogowaniu? Oglądanie go przez sieć jest dosyć uciążliwe. Zdaję sobie sprawę, że tak jest zapewne bezpieczniej jeśli chodzi o bezprawne wykorzystywanie zdjęć i tekstów :)

    OdpowiedzUsuń
  82. OOOOOOOch już jest a ja przez problem z bloggerem widzę Twoje wpisy z kilku dniowym opóźnieniem :-( ale nic to bo już się rwę do czytania...ale nie zapominam o najważniejszym...Dziękuję Ci i Twoim wspaniałym Współpracownikom za to, że nie tylko mi dajecie tyle frajdy :-) Pozdrawiam z równie zaśnieżonych Mazur :-)

    OdpowiedzUsuń
  83. A ja jestem Twoja wielka fanka!!! Magazyn wspaniale sie prezentuje. Pyszni zimowym klimatem magicznych swiat. Fotografie, teksty i sposob prezentencji jak zwykle pelen profesjonalizm.
    Juz bede myslec o konkursie gorskim:) Wole jednak proze niz wiersz i rymy. Ale z rymowanek reiferowych tez sie usmialam jak czytalam. I pewnie decyzja co do wytypowania zwyciezcy nie bedzie latwa.

    A ze tak jeszcze zapytam w zwiazku z papierowym wyadniem GC- czy juz cos wiadomo? Bo wtedy wpisalam sie na liste z mailem, ale chyba nic od tego czasu nie slyszalam...Nie to, ze brak mi cierpliwosci bo moge czekac, tylko pytam na wszelkim wypadek gdybym cos przeoczyla.
    Pozdrawiam Tili
    MsTili@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Asiu - magazyn prezentuje się świetnie, pachnie ciastem i pysznymi herbatkami. Ja odpłynę w dłuższy rejs czytelniczy w weekend bo tylko wtedy bez pośpiechu sprawi mi to wielką radość.

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  85. Asiu, fantastyczny klimatyczny numer. Ogromne gratulacje!! I wielkie uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  86. Uwielbiam Pani bloga i dosłownie pochłonęłam wszystkie wydania magazynu! Piszę nieśmiało, bo zauważyłam, że do świątecznego wydania wkradł się błąd, może jakiś chochlik internetowy;) BOMBKI za bardzo zaprzyjaźniły się z bąblami i powstał błąd ortograficzny;) co oczywiście nie przeszkadza się cieszyć cudownymi aranżacjami i inspirującymi pomysłami! pozdrawiam i ślę najserdeczniejsze bożonarodzeniowe życzenia!

    cosmo_ola@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. klasa Asieńko !
    Pozdrawiam Aldona :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Od dawna zaglądam na Pani bloga i zawsze zachwyca mnie niesamowitym klimatem i wprowadza w dobry nastrój oraz pobudza do działania. Podobnie jak magazyny. Od czau ukazania się pierwszego, czekam na każdy następny.

    OdpowiedzUsuń
  89. Warto było czekać na świąteczne wydanie :))))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  90. Mam nadzieję, że stanęłaś już"na nogi" i razem z mamą i chłopakami kończycie przygotowania do Świąt pięknych i jak co roku wyjątkowych. Niech otulą Was swoją magią... wiarą, nadzieją i miłością... :)
    ... a Twoje wirtualne Magazyny to kawał dobrej roboty. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń